10. Májová cena, agility

08.05.2017 12:29

Další z našich oblíbených agi závodů v Počernickém Petcentru. A vzala jsem hned oba chlupíky! Pískala Vlaďka Čistínová. Úvodní agility bylo celkem v pohodě, Jimek shodil jednu tyčku a Montínek měl písklou sestupku na áčku a nástupku na kladině. Na videu je oboje děsně těsně, spíš myslím, že pár chlupů a jeden dráp tam byl, ale rozhodčí byla blíž a taky má vždycky pravdu. Monty měl navíc - jak jinak - 2. nejrychlejší čas. Poté se nebe zatáhlo a začalo dost slušně pršet. Ve zkoušce LA3 byla pro Montínka neřešitelná situace = disk. Jimi by zkoušku mohl dát, ale to by nesměl běžet se mnou = můj disk. Ale to nejhorší mělo teprve přijít. V jumpu jsem v nějakých nepochopitelných důvodů vedla Montínka úplně jinak než jsem si trasu prošla ... takže odmítačka, nějaké shozené tyčky a celkově dost šílený běh. U Jimka jsem se naštěstí trošku soustředila a doběhli jsme čistě na 4. místě. V součtech skončil Jimánek na 3. místě, čímž mi udělal obrovskou radost. Ve svých 9-ti letech to pořád ještě není veterán!!! Celý den byl, jako vždy, vydařený, spousta známých a legrace, prostě tak, jak má agilitní den vypadat.