13. Mistrovství České republiky v Dogdancingu

19.11.2016 10:50

Dlouhých 5 let od startu na MR DD s Jimákem jsem se odvážila opět přihlásit. Tentorkát s Montínem. Zvolila jsem českou písničku, na kterou jsem měla spadýno ještě od dob závodění s Jimkem. A rozhodně jsem nepodcenila velkou devizu beardetek a to pohyb a vlající srst. Také jednotlivé pozice a směry pohybu jsem trénovala celkem dlouho, nicméně v posledním týdnu jsem sestavu radikálně zredukovala na ty pozice s směry, které Montín nejlépe chápe a nejlépe provádí. Ať se na svých prvních oficiálních závodech cítí co nejlépe a také, abychom oba odcvičili v klidu a v pohodě. V naší kategorii Heelwork to Music startovalo 13 závodníků. Po shlédnutí prvních třech sestav jsem málem sedla do auta a rychle odjela. Nakonec jsem se přemluvila a jako sedmí v pořadí jsme s Montíkem nastoupili. Úplně přesně se nám nepodařio to, co jsem si představovala, hlavně jsem udělala několk chyb, na které Monty reaguje tím šíleným pohledem - "Pomoc, nevím, co děláš a nevím, co mám teď dělat já!!!"
Přes všechna nedorozumění jsme dotančili do konce a závěrečnými "hubičkami" rozesmáli obecenstvo. Celkové pořadí - 9. místo - je pro mě velký úspěch. Největší podíl na tom má samozřejmě Montínkovo nadšení a (je třeba si to přiznat) i jeho krásný vzhled :-D