Děčín, Mistrovství České republiky, agility (9. - 10.9.2017)

09.09.2017 10:41

Naše první mistrovství s Montíčkem. Protože už mám za sebou několik startů na MR s Jimkem a mimo jiné i 4x disk ze Sázavy ... horší skore už být nemůže. Můj cíl na MR je stejně sedět a dívat se a fandit a prostě nasávat tu sváteční agi atmosféru. První běh - jumping družstev - dopadl katastrofálně. Žádná vzájemná shoda a asi 5x disk! Takový optimistický začátek. Odpolední agility lepší, jedna shozená skočka (vyštěkla jsem povel a to Monty nemá moc rád a pouští nohy), ale jinak krásný běh s moc hezkou postupovkou! V neděli jsme se do toho ale opřeli a vysloužili si 2x disk, nicméně super rychlé a pozorné běhy. V jumpu jsem pozdě a špatně stahovala na slalom a bohužel, skočka byla blíž a v agility Montík z nepochopitelných důvodů skončil v opačné díře tunelu. Ale slalomy, nástupky i sestupky, áčko - všechno luxus! Disk sem, disk tam, odjížděla jsem spokojená. Pokud bude nějaké příště, určitě se polepšíme. Ostatní plán jsem splnila na výborně, celé dva dny jsem seděla, dívala se, fandila ... a vůbec krásně trávila čas s agilitními přáteli.