Dogdancingové zkoušky Kunratice

01.07.2016 12:03

Jimánek šel zkusit opravu zkoušky Freestyle 2.stupně. Nebo spíš já ... v té minulé, kterou dal Jimi skvěle jsem zapomněla jeden cvik :-( Zkouška F2 je nejnej pro nás náročná počtem cviků na dálku - packy, otočky, odcouvání a taky daleké obíhání. JImi trvale štěká, takže cviky musí dělat velice přesně, protože za štěkání je velká bodová srážka a už není moc prostor na další chybky ani moje, ani jeho. Kromě toho má Jimi pocit, že ve vzdálenosti delší než je moje ruka s pamlskem není třeba poslouchat. Na tuto zkoušku jsme se připravovali asi rok. Proto mě velmi mrzelo, když jsem jeden pokus zkazila já ... už jsem si nedělala moc naděje, že zkoušku Jimek tak krásně zopakuje. No a zopakoval a vytančili jsme si známku VD. Jeho štěkot byl na hranici, ale to je prostě JImi :-)