Kvalifikační závod na MR, Roudnce nad Labem, agility

15.04.2017 12:24

Vyrazila jsem jen s Montínkem. Hned v prvním běhu, sobotním jumpu, jsem ho v samém závěru zatím čistého běhu dost těsně navedla na plochý skok, který shodil a následně neměl ani prostor na dálku, která padla také, do cíle chyběly ještě dvě skočky :-(  Odpolední agility jsem si špatně prošla, prostě jsem si myslela, že to budu stíhat a ani omylem. Disk byl hned za kladinou, kde jsem ho z neznámého důvodu vypustila ještě před zonou a tím pádem jsem nebyla včas u další skočky. A hned vzápětí jsem Montína natlačila na skočku, kterou shodil i s bočnicí, což jeho i mě tak rozhodilo, že jsme běh ukončili následným krásným áčkem. V neděli se situace v agility trošku opakovala ... nebyla jsem včas u skočky za kladinou, disk. V jumpu Montínek shodil dvoják za tunelem. Opět se odrazil kilometr před ním. NIcméně oba jumpy měl ve skvělém čase, jeho odstup od nejnej borderek je cca 5 vteřin. Je to sice dost, ale Jimi míval 8 - 9. Stejně jako ostatní beardetky. Takže výzva pro mě, naučit se lepší vedení, jinak to nepůjde. Parkury stavěla Alice Boháčová a Jaroslava Podmolová. Byly dost těžké, ale plynulé a běhavé. Počasí bylo pravé aprílové, přesto jsem seděla celý den u parkuru, užívala se to s kamarády a držela palce.