Letní zkoušky - obedience

01.07.2017 12:32

Druhý Montíkův start v obedience, první start v kategorii OB1. Po krásně složené zkoušce OB-Z jsem se hned vrhla do přípravy zkoušky OB-1. Rozdíly mezi nimi nejsou moc velké, takže jsme tak nějak plynule přidali pár cviků a bylo. Montínek cvičí poměrně spolehlivě, dělá jen drobné chybky, tak jsem si říkala, že by se na výborně mohlo zadařit. Pískala Petra Rohlenová. Jakmile jsem dorazila na prezenci, hned jsem se dozvěděla, že od rána nebyla zadaná žádná výborná, a že paní rozhodčí je docela přísná. Tak co, aspoň uvidím, kde děláme chyby a do příště vše napravíme. Montínek pracoval, jako vždy, skvěle. Vzorně mě sledoval, občas křivě přisedl. Větší chybu udělal, když nezůstal ve čtverci stát a hned si lehl, potom jsem musela dát druhý povel na vzdálené "sedni" a také výrazně překousl aport s křivým předsednutím. Ale jinak, radost, radost, radost. A jako vždy, největší chybu jsem udělala já, protože jsem chodila s rukama zaťatýma v pěst. Což nevypadá dobře a není to přirozené. No a já vůbec nevím, že tak chodím, musím si to lépe ohlídat. Takže poměrně slušná srážka bodů za celkový dojem. Ale světe div se, i tak jsme se vešli do výborné!!! Mám velkou radost, tím máme splněná kritéria se účastnit závodu v této kategirii na MR obedience.