Mistrovství České republiky v dogdancingu, Balkán

09.12.2017 10:30

Celý podzim jsem se těšila a pečlivě připravovala. Vybrala jsem si krásnou průvodní melodii z filmu Panna a netvor a vytvořila kostým. Tentokrát jsem poctivě trénovala téměř všechny pozice a všechny směry. Montínek si zvykl na můj kontrastní kostým, na škrabošku i na růži v ruce. Přesto, stejně jako minulý rok, jsem na poslední chvíli předělávala sestavu a těžší prvky měnila za lehké. Znám se, jak dovedu být nervózní a věci pokazit. V kategorii heelwork startovalo 18 závodníků, tož je opět obrovský nárůst oproti minulému roku. Předstartovní tréma se mi tentokrát vyhnula, ale nervozita mě stejně dostihla, a to na parketu. Zapomněla jsem na některé pozice, ale zase to je lepší, než kdybychom něco moc pokazili. Jako každý rok, bylo nejoblíbenější částí sledování ostatních soutěžících a povídání se známými. Nakonec jsme nedopadli nejhůř, stejně jako v loňském roce jsem skončili na 9. místě. Krásný den!