Mistrovství republiky v obedience, Pesopark, OB-1

14.10.2017 10:35

Vždycky jsem byla pro "HURÁ" akce. Takže proč se nezúčastnit Mistrovství republiky, když máme splněnou kvalifikaci, že? Start jsem úplně nepodcenila a párkrát jsme si byli v Pesoparku osahat obediencový terén. Hlavně obíhání kuželu a čtverec. A taky aby na mě někdo zkušený dohlédl, zda mám ruce správně, nekroutím se, nepomáhám ... a tak dále. Startovku zaplnilo 19 startujících. Montínek pracoval s nadšením a já s nervozitou. Povedl se mu velice pěkný aport, i odkládačky byly rychlé a přesné. Škoda jeho, téměř, 100% nepatrně křivého přisedání k noze. Pokaždé nás stálo 1 bod. Občas nějaká další chybička ... přesto jsme se ani jednou nedostali v hodnocení pod 8 bodů. Ale i šprt občas něco vyvede. Například, že proběhne čtvercem a lehne si metr vedle. Nula! S jednou nulou jsme se o 3 bodíky nevešly do známky výborná. A pravděpodobně nám právě o tu nulu utekla bedna. Celkově 7.místo bylo pro mě milým překvapením. Jako bonus jsem si vyslechla chválu a obdiv na Montíkův projev a nadšení. Možná se v příštím roce vrhneme na OB-2!!!