Neoficiální závody v dogdancingu - Senior Dance

20.02.2016 21:13
Oba chlupíky jsem přihlásila na neoficiální závody v dogdancingu - Senior Dance. Protože byly povolené odměny, tak jsem chtěla hlavně s Montínem potrénovat závodní prostředí. A Jimánek? Ten se účastnil, aby mu to nebylo líto a zase si mohl jednou od plic zaštěkat :-) Sestavu s Jimim jsem měla jasnou, před 4 lety jsme měli krásnou sestavu na píseň od Cher - svižnou a využila jsem v ní téměř všechny triky, které Jimi umí. A Montínkovi jsem vybrala hudbu z večerníčku Maxipes Fík. Jeho sestava se měla hlavně týkat cviků, které umí na DD zkoušky 3.stupně + odměny. Moc jsem jí nepřipravovala, což se mi docela vymstilo :-( Samozřejmě jsem se v hudbě "ztratila" a tak nějak dávala dohromady triky za pochodu ... naštěstí Monty neměl s mou improvizací větší problém. Kromě 2 štěků, kterými mi dal najevo, že je s mou prací nespokojen, odcvičil bezchybně. S Jimánkem jsem si tančení užila, v každé ruce jedno masíčko a Jimi pracoval úžasně. A taky trošku štěkal :-D Pochvala, kterou jsem od Petry Malé za náš projev a za sestavu slyšela, mě ještě dlouho bude hřát! 
Výsledky: Jimi - 5.místo a Monty 2.místo!!!