Vánoční dárek, agility

20.12.2016 11:01

Do Heroutic jezdím pravidelně, Vánoční dárek má úžasnou atmosféru a pro mě je to každoroční rozloučení s agilitní sezonou. Vzala jsem Montínka i Jimánka. Na běhy s Jimim jsem se těšila, trénujeme hodně málo, takže jsem od něj čekala nejedno překvápko. Pakrury stavěla Jitka Maroušková, naše oblíbená rozhodčí :-D Trošku smůlička byla, že jsem jela hodně, hodně nastydlá ... ale přece nezruším start, že ... :-D Špatný zdravotní stav se ukázal hned v prvním otevřeném běhu s Montínkem, kde jsem vůbec nestihla to, co jsem měla. Jimek byl drobátko pomalejší, takže běh s ním dopadl, co se mého vedený týká, o dost lépe. Ve zkoušce jsem se daleko víc soustředila a Montínek letěl jako vítr a bez chyby dokončil běh. Jimek dal také krásnou zkoušku, ale s odmítnutím ve slalomu ... stejnou chybu zopakoval i v jumpu. Montíkův jumpový běh jsem zase neustála a diskla ho :-( potvrdilo se, že neumím zaběhnout stejný parkur s Jimim i s Montínkem. Každý potřebuje jiné vedení a prostě já vždycky nakonec "skouznu" do vedení JImka. A tím buď vytvořím Montíkovi řadu chyb a odmítnutí a nebo rovnou disk. Ale což, časem se to třeba naučím! V konkurenci 50 largeových psů si chlupíci nakonec nevedli až tak špatně. Montínek vyhrál zkoušku LA2, čímž splnil kritéria pro přestup do kategorie LA3. A Jimánek předvedl, že i s minimálním tréninkem je schopen dát výborný běh. A teď hurá do zimní agilitní pauzy!