Vánoční dárek, Petcentrum, dogdancing

16.12.2017 00:00

Neoficiální závod v dogdancingu spojený s charitativní akcí. A taky krásné zakončení naší pracovně-sportovní sezony. Téma bylo vánoční a tudíž byla celá akce krásně sváteční a velice pohodová. Myslím, že do té chvíle, než jsme nastoupili s Montínkem. Jednu chvíli jsem si myslela, že jsem vyměnila chlupíky a nastoupila s Jimánkem. Montík totiž nějak nerozdýchal můj úžasný kostým a´la vánoční stromeček včetně zvonečků a vysoké hvězdy na hlavě a štěkal a štěkal a štěkal. Téměř se ke mně nepřiblížil a jen štěkal. I kdyby odcvičil milionově, štěkání je prostě v dogdancingu velké a významné mínus. A Montínek tu papulku  nezavřel. Všichni, co ho do této chvíle viděli pracovat tiše a soustředěně byli, stejně jako já, úplně paf!!! Byl to pro mne takový test kreativity, protože původní choreografie se nedala použít a co vymyslet na 3 minuty se psem, který se k vám nepřiblíží a nevnímá ... no, nakonec jsme se do toho konce proštěkali. Poslední místo bylo naše, ale budož mi útěchou, že kostým, (který to všechno pokazil), zvítězil v soutěži originality.