Vousatý pohár

10.04.2016 21:18

Vousatý pohár se konal v Kutné Hoře. Parkury byly parádní, společnost beardetek zrovna tak. Trošku jsem měla strach z běhů s Montym, protože se stále nedokáže "poprat" s běháním na trávě. Trošku přidal na čase, což způsobilo, že hůř točí a já jsem všude pozdě. Jump dokončili oba moji chlupíci, Jimi na 3., Montík na 4. místě. Jimi měl shozené laťky, Montín odmítnutí a to se hned projevilo na čase. V agility openu jsem Montínka diskla v (-na nás) poměrně hodně těžké pasáži. Jimi doběhl čistě s výborným časem a open vyhrál, miláček. Týden před svými 8. narozeninami získal celkově druhé místo v součtech, první mu "uteklo" o necelou půlvteřinu!!! Ve zkoušce si z rozvernosti skočil zonu na áčku :-) Montínka jsem ve zkoušce poslala do opačné díry tunelu. Nicméně byl celý den skvělý a moc jsme si ho užili.