Závěr roku 2015

25.12.2015 17:54
Poslední agilitní akcí byl závod Vánoční dárek v Herouticích, ke kterému byl přidám speciál pro bearded collie – Vousatý pohár. Účastnilo se 7 beardetek. Počasí moc nepřálo, za sedmi krásných chlupatic bylo rázem 7 bahnitých koulí = 7 bláznivých bahnitých koulí. Parkury stavěla Míša Bařinková pod dohledem Jitky Marouškové a oběma mým klukům celkem sedly. Agility open dokonce dokončili z beardetek jen Jimi a Monty. Takže bylo jasné, že pokud někdo „Vousáče“ získá, bude to jeden z nich. Rozhodla moje dlouholetá sehranost s Jimim, kterého jsem bezpečně provedla jumpem, zatímco Montíka jsem nešťastně diskla. Nicméně, Montík na svém 2. otevřeném závodě podal skvělý výkon. Kromě výborně zaběhnutého openu, si splněnou zkouškou „vyběhal“ postup do kategorie LA2. Vousatý pohát připadl po třetí!!! Jimánkovi za 2. místo v openu a 3.místo v jumpu :-D
 
Poslední akcí vůbec byly dogdancingové zkoušky. Nastoupila jsem s oběma chlupíky na DwD (Dances with Dogs) 2.stupeň. Pro Montíka to byla poslední zkouška 2.stupně. S Jimánkem jsem šla více méně „do počtu“- všechny cviky umí, ale ten jeho štěkot … a že se snažil štěkat na plno. Ale když jsem se trefila povelem do doby, kdy se zrovna nadechoval a tím pádem mě slyšel, cvik splnil :-) společně jsme si vytančili známku velmi dobrou!!! Montík cvičil přestě jako v tréninku = vše na jeden povel, přesně a s radostí. Takže získal známku výborně a titul Master of Dogdancing 2. stupně :-) Oba mi udělali obrovskou radost :-)
 
 
 
Video Montíkovy DwD2